Στο γεγονός ότι η κυβέρνηση επιστρέφει στην κοινωνία ελάχιστα από τις υπερεισπράξεις του ΦΠΑ όλους αυτούς τους μήνες του πολέμου, από την αύξηση των τιμών, αναφέρθηκε ο Βουλευτής Β2 Αθηνών με τη ΝΙΚΗ κ. Ανδρέας Βορύλλας μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του Open, σχολιάζοντας ταυτόχρονα και την τελευταία επικοινωνιακού χαρακτήρα απόφαση της κυβέρνησης με την προώθηση της πλατφόρμας poso kanei. O κ. Βορύλλας αναφέρθηκε στα σημαντικά έσοδα που είχε η κυβέρνηση από την υπεράποδοση των φόρων, την ώρα που οι Έλληνες στενάζουν κάτω από την ακρίβεια. Ο κ. Βορύλλας μίλησε ακόμα και για το γεγονός ότι την τελευταία πενταετία μόνο από την Αθήνα έφυγαν 5400 γιατροί για να βρούμε εργασία σε άλλες χώρες.

